Tworzenie tożsamości marki
Korzystanie z kreatywnych interaktywnych wizualizacji, technologii i sztuki
- VR
- AR
- Formularze wizualne/interaktywne
- Wyjaśniacze
Marketing VR
Wirtualne demonstracje
W 2024 roku firmy będą mogły wykorzystać technologię VR do tworzenia wciągających i angażujących doświadczeń dla swoich klientów. Firmy motoryzacyjne, takie jak Volvo, mogą zaprezentować swoje najnowsze modele, a firmy technologiczne mogą zaprezentować swoje najnowsze gadżety. Wirtualne prezentacje produktów to wyjątkowa metoda na przyciągnięcie uwagi odbiorców i zwiększenie sprzedaży.
Aplikacje wirtualne
W 2024 r. sprzedawcy detaliczni wykorzystują VR i aplikacje do obliczeń przestrzennych do projektowania cyfrowych witryn sklepowych, które naśladują fizyczne zakupy. Klienci mogą przeglądać półki, przymierzać wirtualne ubrania i cieszyć się spersonalizowaną i wciągającą podróżą zakupową z dowolnego miejsca na świecie. Ten rodzaj doświadczenia VR pozostawia trwałe wrażenie i oferuje spersonalizowane wrażenia.
Wizualizacja produktu
Możemy wykorzystać VR do tworzenia realistycznych modeli 3D ich produktów, zapewniając klientom realistyczny podgląd tego, czego mogą się spodziewać. Niezależnie od tego, czy chodzi o wizualizację rozmieszczenia mebli w wirtualnym pokoju, czy podgląd nowego projektu smartfona, wizualizacja produktu jest istotną zaletą marketingu w wirtualnej rzeczywistości.
Wydarzenia wirtualne i konferencje
Dzięki technologii VR firmy mogą organizować wirtualne spotkania, które zapewniają taki sam poziom zaangażowania użytkowników, jak wydarzenia osobiste. Uczestnicy mogą zwiedzać wirtualne sale konferencyjne, wchodzić w interakcje z wystawcami i uczestniczyć w głównych sesjach, a wszystko to w zaciszu własnego domu.
Ochrona zasobów cyfrowych
Firmy wykorzystują obecnie VR do tworzenia realistycznych modeli 3D swoich produktów, zapewniając klientom realistyczny podgląd tego, czego mogą się spodziewać. Niezależnie od tego, czy chodzi o wizualizację rozmieszczenia mebli w wirtualnym pokoju, czy podgląd nowego projektu smartfona, wizualizacja produktu jest istotną zaletą marketingu w wirtualnej rzeczywistości.
Rozszerzona rzeczywistość (AR)
Objaśnienia wideo
Film instruktażowy to krótki, angażujący materiał wideo, który wyjaśnia produkt, usługę, koncepcję lub pomysł w jasny i zwięzły sposób. Filmy te często wykorzystują prosty język, wizualizacje i animacje, aby przełamać złożone tematy, ułatwiając ich zrozumienie odbiorcom. Filmy objaśniające są powszechnie stosowane w marketingu, edukacji i komunikacji wewnętrznej, aby szybko przekazywać kluczowe wiadomości i korzyści. Są one szczególnie skuteczne w przyciąganiu uwagi i zapewnianiu szybkiego przeglądu czegoś w łatwo przyswajalnym formacie.