Warsztat zamknięty

Sprzedaż

AI

GenAI w pracy handlowca

AI a sprzedaż?

Sprzedaż to budowanie długotrwałego partnerstwa, w którym każda ze stron wnosi wartość i wspiera się wzajemnie w rozwoju. Nawiązywanie tego typu współpracy wymaga jednak czasu, a tego każdy z nas ma ograniczoną ilość. Wyjątkowo ważne jest, aby nie marnować czasu na biurokratyczne zadania, które się powtarzają.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieje cyfrowe rozwiązanie, które eliminuje zbędne formalności w imponującym tempie – sztuczna inteligencja. Narzędzia GenAI mogą wspierać nas w codziennych obowiązkach i uwalnić czas na to, co naprawdę ważne.

GenAI w pracy handlowca

Dlaczego warto?

1

Praktyczność

Warsztaty koncentrują się na realnym wdrożeniu narzędzi AI w Twojej firmie.

2

Aktualność

Narzędzia genAI są testowane i dobierane przez naszych scoutów technologii.

3

Dopasowanie

Narzędzia genAi są dobierane do procesów i działań Twojej organizacji.

4

Skuteczność

Dzięki genAI handlowcy koncentrują się na tym co kluczowe w sprzedaży.

Dla kogo?

  • dla średnich i dużych firm, które prowadzą sprzedaż B2B lub B2C,
  • dla firm, które*:
  • chcą podnieść skuteczność działań sprzedażowych,
  • posiadają co najmniej kilkuosobowy dział sprzedaży,
  • są otwarte na innowacje i nowoczesne technologie,
  • chcą wdrożyć sztuczną inteligencję w sprzedaży.

* Jeśli zastanawiasz się, czy przeprowadzenie warsztatu ma sens w Twojej firmie, napisz do nas.

GenAI w pracy handlowca

Na co pozwolą zdobyte umiejętności?

  • zautomatyzowanie tworzenia ofert i prezentacji,
  • podniesienie jakości komunikacji z klientem,
  • wdrożenie narzędzia AI do zaraz,
  • uwolnić czas na to co naprawdę ważne.
Gen AI w pracy handlowca

Przebieg warsztatu

  • Dzień 1Identyfikacja bolączek i wyzwań w dziale sprzedażowym

    1. Sprzedaż transformacyjna – czyli jak wspólnie z klientem tworzyć wartość, która przyczynia się do rozwoju obu stron?
    2. Komunikacja nieantagonizująca - czyli jak skutecznie się porozumiewać?
    3. Mapowanie ścieżki klienta – czyli jak klient do nas trafia i jak przeobrazić to w lead?
  • Dzień 2Zbudowanie mapy procesów sprzedażowych

    1. Cyfrowe mapowanie procesów sprzedażowych
    2. Praca nad efektami WOW wybranych zadań.
  • Dzień 3Wdrożenie narzędzi

    1. Wybranie zadań, których nakład czasowy w wykonanie nie przynosi równie wartościowych efektów.
    2. Demonstracja wybranych narzędzi GenAI, których zastosowanie dobrane jest do procesów.
    3. Nauka obsługi wybranych narzędzi.
  • Dzień 4Wdrożenie narzędzi

    1. Projektowanie spersonalizowanych zasad korzystania z wybranych narzędzi.
    2. Wdrażanie narzędzi w firmie.
Nasz zespół

Prowadzący

Projektant przestrzeni biznesowej

dr Dominik Skowroński

Ekspert od budowy biznesu w dobie współpracy ze sztuczną inteligencją. Członek Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Prelegent TEDx, konsultant
i trener z wieloletnim doświadczeniem, przedsiębiorca i praktyk.
Certyfikowany tutor z dyplomem na Uniwersytecie w Gandawie (Belgia), Lider Edukacji z certyfikatem Uniwersytetu w Groningen (Niderlandy), trener biznesu z certyfikatem Grupy SET. Oprócz pracy konsultingowej prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Łódzkim (Polska) oraz na Uniwersytecie RheinMain w Wiesbaden (Niemcy). Autor książki „Pomiar autonomii organizacyjnej” opublikowanej w 2023 roku.
Nasz zespół

Asystenci

Process Mapping Specialist

Martyna Golczyńska

Doświadczona w cyfrowym mapowaniu procesów, dzięki czemu praca warsztatowa idzie szybko i sprawnie.

Technology Scout

Jędrzej Czerwiński

Wyszukuje i testuje najnowsze narzędzia GenAI, aby dostarczyć Twojej firmie te, które faktycznie wnoszą wartość.

Marketing Specialist

Anna Kowalska

Wspiera we wdrażaniu i nauce obsługi narzędzi, dzięki czemu zespół jest gotowy do działania.

GenAI w pracy handlowca

Pobierz pełny program warsztatu

W środku znajdziesz m.in.:

  • szczegółowy opis warsztatu,
  • szczegółowy program warsztatu,
  • przykłady zastosowań GenAI w sprzedaży.